سوالات متداول

چند مورد از سوالات متداول و پرتکرار کاربران پنل که شاید برای شما هم پیش بیاید. درصورتی که سوالی در مورد نحوه خرید از سایت، محصولی خاص و یا هر مورد دیگری دارید با ما درمیان بگذارید. پشتیبانی آنلاین سایت ۲۴ساعته در خدمت شما می‌باشد.



تمامی کاربرانی که در سایت ثبت نام کنند، پس از ثبت سفارش، می توانند روند فعال شدن سفارش خود را در داشبورد به صورت لحظه به لحظه مشاهده نمایند.


بله! کاربران می‌توانند بدون ایجاد حساب کاربری، خدمات موردنظر خود را سفارش دهند و پرداخت را به‌ راحتی انجام دهند.


معمولاً بین ۱ تا ۱۵ دقیقه پس از ثبت سفارش، روند ارسال شروع می‌شود. در برخی سرویس‌ها ممکن است تا ۱ ساعت زمان نیاز باشد که در صفحه محصول ذکر شده است.



در صورتی که سفارش به هر دلیل کامل نشود، به‌صورت خودکار یا دستی باقی‌مانده جبران می‌شود. در صورت عدم امکان جبران، هزینه آن بخش به‌طور کامل بازگشت داده می‌شود و در کیف پول شما شارژ می شود.


خیر؛ درصورتی که سفارش شما شروع شده باشد، دیگر امکان لغو کامل وجود ندارد.


به‌دلیل شرایط شبکه‌های اجتماعی، تعداد دریافتی ممکن است کمی بیشتر یا کمتر از مقدار انتخاب‌شده باشد. معمولاً ما کمی بیشتر ارسال می‌کنیم تا کاهش احتمالی جبران شود.


پشتیبانی از طریق تیکت سایت یا تلگرام (طبق اطلاعات درج‌شده در سایت) در دسترس است. 



بله؛ بیشتر سرویس‌ها دارای گارانتی ریزش هستند. بعضی خدمات طبق اطلاعات درج شده در صفحه مربوطه دارای گارانتی و جبران ریزش 30 یا 60 روزه هستند.